Abonați-vă la newsletter
și veți primi 10 RON pentru toate produsele din oferta standard.
- HOME /
- Reglementări /
- Regulamentul Coloray
Regulamentul magazinului Coloray
§ 1 Informații generale
- Magazinul COLORAY.RO aparține firmei Drukarnia Piga.pl Sp. z o.o., REGON: 243492288, înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor al Registrului Național Comercial de pe lângă Tribunalul Raional KATOWICE-EST DIN KATOWICE, Secția a VIII-a Comercială a Registrului Curții Naționale, cu numărul KRS:0000493662.
- Prezentul regulament definește temenii și condițiile de utilizare a site-ului. Utilizatorul site-ului are obligația de a citi regulamentul, iar efectuarea unei achiziții reprezintă confirmarea acceptării acestuia.
- Toate relațiile care decurg din contractul dintre COLORAY.RO și Clienți sunt supuse condițiilor comerciale generale. Abaterile vor fi luate în considerare numai în situații în care acestea au fost convenite în prealabil între Vânzător și Client, în scris, sau au fost specificate în prezenții termeni comerciali.
- Prin plasarea unei comenzi, Clientul se angajează să furnizeze date personale complete și adevărate. În cazul furnizării de date false, Clientul este răspunzător pentru daunele rezultate.
§ 2 Încheierea contractului
- Tablourile și toate celelalte produse prezentate de COLORAY.RO pe Internet sau în alte surse media nu reprezintă o ofertă comercială în sensul art.534 din Codul Civil, ci numai o invitație pentru client să comunice o ofertă de cumpărare. Ofertele de cumpărare pot fi depuse prin intermediul site-ului COLORAY.RO sub formă de formulare online sau în scris la adresa de e-mail.
- Plasarea unei comenzi în magazinul online este echivalentă cu exprimarea intenției de încheiere a unui contract de cumpărare-vânzare în condițiile prevăzute în prezentul regulament și în comandă.
- La plasarea unei comenzi, Clientul este obligat să ia în considerare prețul total al comenzii. Toate prețurile indicate pe site sunt prețuri brute și includ 23% TVA, dar nu includ costurile de livrare.
- Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza efectuarea serviciului și realizarea comenzii în cazul în care produsele vor avea un conținut contrar legii, bunelor obiceiuri sau principiilor de coexistență socială. Magazinul își rezervă, de asemenea, dreptul de a modifica prețurile mărfurilor oferite, precum și de a modifica costurile de livrare a produselor comandate.
§ 3 Plata
- Plata pentru comandă poate fi efectuată în următoarele moduri:
- plata în avans prin PayU sau PayPal
- în numerar, ramburs la livrare - Vânzătorul își rezervă dreptul de a accepta sau de a refuza anumite forme de plată.
- Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o. emite o factură TVA în format electronic pentru fiecare comandă, în conformitate cu dispozițiile Legii din 11 martie 2004 privind taxa pe bunuri și servicii (text consolidat: Jurnalul de Legi din 2002 Nr. 177 poz. 1054) și Regulamentul Ministrului Finanțelor din 3 decembrie 2013 privind emiterea facturilor (Jurnalul de Legi din 2013, poz. 1485). Datele acceptate pentru Factura de TVA sunt identice cu datele furnizate de Cumpărător în formularul de comandă la plasarea comenzii în magazinul online. Datele clientului și datele pentru factura cu TVA pot fi diferite. Aceste date trebuie definite de Cumpărător în momentul plasării comenzii prin intermediul magazinului online. Clientul, în conformitate cu reglementările aplicabile, are dreptul să se adreseze Drukarnia PIG A.pl Sp. z o.o.,z siedzibą w Tychach (43-100), ul. Przemysłowa 68 și să solicite trimiterea unei facturi emise în conformitate cu prevederile de mai sus pesuport de hârtie, prin trimiterea unei astfel de solicitări la următoarea adresă de e-mail: ksiegowosc@piga.pl sau prin poștă la adresa de corespondență: Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 68, 43-100 Tychy.
Vă rugăm să rețineți că valoarea plății ramburs nu trebuie să depășească 695 RON. Comenzile peste această sumă trebuie plătite integral înainte de a începe procesul de onorare.
§ 4 Livrare
- Produsele sunt expediate din Polonia.
- Produsele comandate sunt livrate prin intermediul unei companii de curierat.
- Termenul de realizare a comenzii începe în momentul trimiterii mesajului e-mail de confirmare a acceptării comenzii pentru executare. Acest lucru are loc după primirea informațiilor complete despre comandă. Termenul de livrare este specificat de fiecare dată pe fișa produsului în procesul de comandă. Trebuie adăugate în plus 1-3 zile lucrătoare pentru curier.
- Costurile de livrare sunt calculate pentru fiecare comandă separat și indicate în configurator.
§ 5 Daunele apărute în timpul transportului
- Cumpărătorul trebuie să verifice starea coletului în momentul preluării acestuia de la curier. Dacă se constată că conținutul este deteriorat sau are urme de deschidere, nu acceptați primirea coletului și cereți curierului să întocmească un raport de daune.
- Clientul are obligația să informeze magazinul cât mai repede posibil despre încercările de livrare a unor colete deteriorate.
§ 6 Limitarea răspunderii
- Vânzătorul nu este responsabil pentru lipsa accesului permanent la Magazinul Online și viteza de funcționare a sistemului, precum și pentru erorile tehnice și electronice apărute în timpul depunerii comenzii, în cazul în care acestea au fost cauzate de factori asupra cărora magazinul nu are niciun control.
§ 7 Dreptul de retragere din contract
§ 8 Reclamații
- Vânzătorul acordă o garanție de 12 luni pentru produsele oferite. Acest termen este valabil din ziua în care produsul a fost livrat Clientului.
- Vânzătorul livrează instrucțiunile de asamblare a produsului.
- Imediat după constatarea neconformității serviciului cu contractul, Cumpărătorul trebuie să trimită o reclamație scrisă la adresa de e-mail: coloray@coloray.ro.
- Vânzătorul are obligația să proceseze reclamația în termen de 14 zile de la depunerea acesteia.
- În cazul în care se constată că marfa livrată este neconformă cu contractul, adică are un defect care îi reduce valoarea sau utilitatea sau dacă marfa a fost livrată în stare incompletă, cumpărătorul are dreptul să ceară ca produsul să fie adus la o stare conformă cu contractul prin reparații gratuite, înlocuirea produsului cu unul nou sau, în cazul lipsei unei astfel de posibilități, restituirea fondurilor plătite pentru comandă.
- Vânzătorul are dreptul să solicite returnarea mărfurilor defecte de către client.
Produsele cu etichete lipite nu fac obiectul reclamațiilor. Acest lucru este valabil atât pentru metoda de lipire a umeraselor, de desprindere a umeraselor, cât și pentru produsele care au căzut sau au alunecat după lipirea umeraselor. Pandantivele au certificate de rupere, prin urmare produsul atârnat pe pandantivele atașate în conformitate cu instrucțiunile este sigur de utilizat.
§ 9 Dispoziții finale
- În aspectele care nu fac obiectul prezentului Regulament, se aplică dispozițiile Codului civil sau ale altor reglementări legale referitoare la funcționarea website-urilor și a magazinelor online.
- COLORAY.RO își rezervă dreptul de a aduce modificări prezentului Regulament.