Întrebări frecvente

Mai jos, veți găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări:

CE PRODUSE OFERĂ COLORAY??
În magazinul COLORAY veți găsi fototapete pe material autoadeziv MagicStick, fototapete pe vinil, vlies și material latex, precum și pe folie laminată. Pe lângă tapete, oferta noastră include autocolante IKEA autoadezive și autocolante de perete pe material BubbleFree.
CUM SĂ GĂSIȚI GRAFICA POTRIVITĂ?
În magazinul Coloray, puteți folosi motorul de căutare introducând în acesta frazele dorite sau folosind categoriile create: scopuri, subiecte, colecții și recomandate. Puteți solicita ajutorul consultanților noștri, contactându-ne la numărul de telefon +40 312 294 741 sau prin e-mail la [email protected]
CUM SĂ PLASAȚI O COMANDĂ?
Foarte ușor! Atunci când găsiți imaginea grafică dorită, setați parametrii produsului (tipul și materialul), completați dimensiunile sale și opțiunile suplimentare, apoi ADĂUGAȚI ÎN COȘ. Completați formularul de comandă din coș și efectuați plata.
CUM POT SĂ PLĂTESC COMANDA?
Comanda poate fi plătită prin intermediul plăților online sigure: PayU,PayPal și prin transfer obișnuit într-un cont bancar sau alegeți plata ramburs la curierul.
CÂT DUREAZĂ PROCESAREA COMENZII?
Începerea perioadei de executare a comenzii este considerată a fi trimiterea unui e-mail de confirmare a acceptării comenzii pentru executare. Acest lucru are loc după ce toate informațiile referitoare la comandă au fost primite.

3. Livrarea în România se efectuează prin:

• compania de curierat GLS – termen de livrare de la 4 la 7 zile lucrătoare;

• compania de curierat DPD – termen de livrare de la 4 la 7 zile lucrătoare;

4. Livrarea internațională se efectuează prin compania de curierat GLS. În afara Republicii Polone, livrăm produsele noastre exclusiv în: Austria, Australia, Belgia, Republica Cehă, Irlanda, Spania, Franța, Germania, Letonia, Lituania, Luxemburg, Țările de Jos, România, Slovacia, Statele Unite ale Americii și Regatul Unit.

Pentru livrări în alte țări, vă rugăm să plasați comenzile prin intermediul magazinului https://coloraydecor.com/.

Termenul total de livrare este de 7 zile lucrătoare (termenul total de livrare include termenul de livrare indicat pe fișa produsului și termenul de livrare indicat mai sus).
CARE ESTE COSTUL COMENZII?
Costul comenzii este determinat individual în funcție de dimensiunea tapetului, pe baza unei rate de conversie pe metru pătrat.
POT COMANDA CU EXPEDIERE ÎN STRĂINĂTATE?
Bineînțeles! Expediem livrări oriunde doriți. Prețurile pentru livrările în străinătate sunt stabilite individual. Scrieți-ne la adrersa de e-mail [email protected].
CE TREBUIE SĂ FACEȚI DACĂ COLETUL ESTE DETERIORAT?
Dacă observați vreo deteriorare a coletului, asigurați-vă că îl deschideți în prezența curierului și faceți un proces-verbal de deteriorare cu acesta. Apoi trimiteți-l la adresa de e-mail [email protected] cu o fotografie a pagubei. După primirea notificării, vă vom trimite un produs nou, cu valoare integrală. Mai multe informații în Reclamații și returnări
CUM POT DEPUNE O RECLAMAȚIE?
Dacă, după despachetarea coletului, veți constata că produsul nu este conform cu comanda - are mărimea, cadrul, materialul greșit sau comanda este incompletă, vă rugăm să ne informați prin trimiterea unui mesaj la [email protected]. Vă rugăm să atașați la mesajul e-mail o fotografie cu defectul constatat. După procesarea pozitivă a reclamației, vă vom trimite produsul corect sau vă vom rambursa banii.
POT SĂ PRIMESC O REDUCERE?
Prin abonarea la newsletter puteți obține o reducere unică de 10 RON.
 

DACĂ MAI AVEȚI ÎNTREBĂRI, VĂ RUGĂM SĂ NE SCRIEȚI!