Întrebări frecvente

Mai jos, veți găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări:

CE PRODUSE OFERĂ COLORAY??
În magazinul COLORAY veți găsi fototapete pe material autoadeziv MagicStick, fototapete pe vinil, vlies și material latex, precum și pe folie laminată. Pe lângă tapete, oferta noastră include autocolante IKEA autoadezive și autocolante de perete pe material BubbleFree.
CUM SĂ GĂSIȚI GRAFICA POTRIVITĂ?
În magazinul Coloray, puteți folosi motorul de căutare introducând în acesta frazele dorite sau folosind categoriile create: scopuri, subiecte, colecții și recomandate. Puteți solicita ajutorul consultanților noștri, contactându-ne la numărul de telefon +40 312294741 sau prin e-mail la coloray@coloray.ro
CUM SĂ PLASAȚI O COMANDĂ?
Foarte ușor! Atunci când găsiți imaginea grafică dorită, setați parametrii produsului (tipul și materialul), completați dimensiunile sale și opțiunile suplimentare, apoi ADĂUGAȚI ÎN COȘ. Completați formularul de comandă din coș și efectuați plata.
CUM POT SĂ PLĂTESC COMANDA?
Comanda poate fi plătită prin intermediul plăților online sigure: PayU,PayPal și prin transfer obișnuit într-un cont bancar sau alegeți plata ramburs la curierul.
CÂT DUREAZĂ PROCESAREA COMENZII?
Drept începutul termenului de realizare a comenzii este considerată trimiterea e-mailului de confirmare a acceptării comenzii pentru executare. Acest lucru are loc după primirea informațiilor complete despre comandă.

Livrarea pe teritoriul teritoriul Romaniei se realizează prin intermediul firma de curierat GLS – termen de livrare între 3 și 5 zile lucrătoare;

Termenul total de livrare este de 9 zile lucrătoare (termenul total de expediere constă din timpul de expediere a mărfurilor indicat de fiecare dată pe fișa produsului și timpul de livrare indicat în mai sus)
CARE ESTE COSTUL COMENZII?
Costul comenzii este determinat individual în funcție de dimensiunea tapetului, pe baza unei rate de conversie pe metru pătrat.
POT COMANDA CU EXPEDIERE ÎN STRĂINĂTATE?
Bineînțeles! Expediem livrări oriunde doriți. Prețurile pentru livrările în străinătate sunt stabilite individual. Scrieți-ne la adrersa de e-mail coloray@coloray.ro.
CE TREBUIE SĂ FACEȚI DACĂ COLETUL ESTE DETERIORAT?
Dacă observați vreo deteriorare a coletului, asigurați-vă că îl deschideți în prezența curierului și faceți un proces-verbal de deteriorare cu acesta. Apoi trimiteți-l la adresa de e-mail coloray@coloray.ro cu o fotografie a pagubei. După primirea notificării, vă vom trimite un produs nou, cu valoare integrală. Mai multe informații în Reclamații și returnări
CUM POT DEPUNE O RECLAMAȚIE?
Dacă, după despachetarea coletului, veți constata că produsul nu este conform cu comanda - are mărimea, cadrul, materialul greșit sau comanda este incompletă, vă rugăm să ne informați prin trimiterea unui mesaj la coloray@coloray.ro. Vă rugăm să atașați la mesajul e-mail o fotografie cu defectul constatat. După procesarea pozitivă a reclamației, vă vom trimite produsul corect sau vă vom rambursa banii.
POT SĂ PRIMESC O REDUCERE?
Prin abonarea la newsletter puteți obține o reducere unică de 10 RON.
 

DACĂ MAI AVEȚI ÎNTREBĂRI, VĂ RUGĂM SĂ NE SCRIEȚI!